Zapraszam Was serdecznie na mojego drugiego bloga http://30days-oflove.blogspot.com/ :) Pomysł na założenie go narodził się niedawno. Post z głównymi bohaterami już się pojawił. Nie martwcie się! Ten blog doprowadzę do epilogu, a dalszą moją'' twórczość '' będziecie mogli czytać na owym, drugim blogu. Zapraszam i pozdrawiam! :*

piątek, 18 maja 2012

Ważne

Moi drodzy!
Z przykrością muszę Was powiadomić, że zawieszam bloga na czas nieokreślony!
Powód?
Po pierwsze - koniec roku zbliża się wielkimi krokami i trzeba zacząć poprawiać oceny,
a po za tym jestem tydzień do tyłu ze szkołą, bo byłam chora, więc muszę to jakoś nadrobić. Poza tym muszę też uczyć się na egzaminy przed bierzmowaniem, do którego przystąpię w październiku.
Po drugie - w niedzielę przylatuje mój brat z Londynu razem z rodziną, więc chciałabym spędzić czas z nimi, a nie przed komputerem. Nie widzieliśmy się kilka lat, więc jest co nadrabiać. ;) Miałam nadzieję, że coś napiszę przez weekend, jednak wtedy też będę miała gości, dodatkowo w niedzielę idę na urodziny..
Kawałek 26 rozdziału mam napisany, mogę Wam napisać zwiastun:
- Ale... Ale.. Czy ty robisz, to wszystko ze względu na to, że jestem w ciąży? Jakbym nie była to nie oświadczyłbyś mi się tak wcześnie, prawda?- pytałam.
[...]
- Jedziemy do szpitala!- postanowił.
[...]
- Jak się czujesz?- spytał ze smutkiem w oczach.
- A jak mam się czuć?! Przed chwilą [...] - wyłkałam.


I co Wy na to? Macie jakieś podejrzenia co wymyśliłam ? :D
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i życzę udanego weekendu.
Do ''zobaczenia''! Miejmy nadzieję, że za niedługo ;)
Ola. ;*

3 komentarze: