Zapraszam Was serdecznie na mojego drugiego bloga http://30days-oflove.blogspot.com/ :) Pomysł na założenie go narodził się niedawno. Post z głównymi bohaterami już się pojawił. Nie martwcie się! Ten blog doprowadzę do epilogu, a dalszą moją'' twórczość '' będziecie mogli czytać na owym, drugim blogu. Zapraszam i pozdrawiam! :*

środa, 9 maja 2012

Informacja..

Moi drodzy!
Nie mam zielonego pojęcia kiedy pojawi się nowy rozdział. Nie chodzi o to, że nie mam czasu. 
Po prostu wena mnie opuściła :( Zero pomysłów... ;/ 
Siedzę próbuję coś napisać i tylko się denerwuję, bo nie wiem co.
Zabieram się za czytanie książek, które wypożyczyłam dzisiaj..
Może one mi pomogą przywrócić wenę?
Mam taką nadzieję.
Ogromnie Was przepraszam, że nie dodam jutro rozdziału, ale napisałam kilka słów i koniec.. 
Zacięłam się :< 
Wybaczcie. Postaram się coś napisać do soboty/ niedzieli. 
Ale sama nie wiem jak to będzie, bo możliwe, że jeszcze w tym tygodniu będę miała gości z zagranicy i zero czasu :( 
Mimo wszystko mam wielką nadzieję, że coś napiszę ;)
Dziękuję Wam za ponad 2000 wejść,11 obserwatorów i wszystkie komentarze :)
Jesteście cudowni ;D
A tak na poprawienie humoru -- > muzyka
Pozdrawiam serdecznie i oby do soboty! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz