Zapraszam Was serdecznie na mojego drugiego bloga http://30days-oflove.blogspot.com/ :) Pomysł na założenie go narodził się niedawno. Post z głównymi bohaterami już się pojawił. Nie martwcie się! Ten blog doprowadzę do epilogu, a dalszą moją'' twórczość '' będziecie mogli czytać na owym, drugim blogu. Zapraszam i pozdrawiam! :*

czwartek, 12 kwietnia 2012

♥ W a ż n e ♥

Witam :)
Chcę Wam bardzo podziękować za ponad 750 wejść, 4 obserwatorów i wszystkie komentarze, które piszecie .
Cieszę się, że podoba wam się mój blog. Nigdy bym się nie spodziewała, że tylu osobom spodoba się to opowiadanie :)
Następny rozdział oczywiście, jak pod 12 będzie 8 komentarzy.
Jest 6, brakuje jeszcze dwóch :)
Dacie radę, wierzę w Was.
Jestem happy, że wzięliście sobie moje słowa do serca i wasze komentarze nie składają się z '' dwóch słów''.
A teraz kilka informacji o nowym rozdziale..
Będę z Wami szczera.. Jeszcze nie zaczęłam go pisać :D
Mam kilka pomysłów, ale nie sądzę, aby były dobre.
W głowie mam tylko jedną wizję- kłótnia. ;)
Widzicie, często się coś dzieje, bo po prostu dla mnie to wszystko byłoby za nudne i przerwałabym pisanie.
Nie lubię, gdy jest aż za sielankowo, bo każdy dobrze wie, że w rzeczywistości tak nie jest, a ja chcę, aby to opowiadanie było realistyczne, a nie , np. jak Rose kupiła sobie jednorożca i wszyscy żyli długo i szczęśliwie. xd
Można żyć długo, ale nie zawsze szczęśliwie. Często coś staje nam na przeszkodzie i nie jesteśmy w pełni szczęśliwi. Być może tak właśnie będzie, pod koniec tego opowiadania.
Dobra, kończę ;D
Trochę się rozpisałam, ale jakoś tak wyszło :)
Was żegnam, a fizykę, polski i historię witam ;/
Trzymajcie za mnie kciuki, bo jutro czeka mnie aż 2 sprawdziany. :(
Pozdrawiam i do następnego. Xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz